Lo:s 2008 några favoriter

Jag har valt ut några av mina favoriter från föregående år.

Den här lo:n på min näst yngsta syster gillar jag för att färgkombinationen blev så bra. Den mörkgröna titeln är snygg till den ljusgröna bakgrunden och grönt är snyggt tillsammans med lila.




Lo:n på Matilda är gjord efter en skiss som jag skapade i utmaningsverkstaden. Den är enkel men jag gillar färgkombinationen och stjärnorna. Jag är annars alldeles för dålig på att använda stjärnor.




Den här gillar jag för att fotografiet, mormor och hennes kläder så väl matchar färgerna i layouten. Mormor är nu 86 år och fortfarande väldigt färgstark.




Inspiration till den här lo: fick jag i ett nummer av Scrapbooking mm. Det är en skiss som jag kommer att använda fler gånger framförallt så tycker jag om att beströ med hjärtan och bling.


Kommentarer
Postat av: Kicki

God fortsättning! :0)

Kramen Kicki

2009-01-01 @ 16:03:37
URL: http://kickansblogg.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hoppas din nyårsafton var bra och jag hoppas att du får ett kanonår nu 2009:)

Vilka fina LOs......jag tokgillar ju grönt, så den översta blev verkligen en favorit:)

Ha det!!

2009-01-02 @ 00:12:38
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0