Scrapfeber och ett stort tack!

Idag startar scrapfebern hos Magdas och jag har varit igång sedan lunch. Det finns massor av spännande utmaningar och maran håller på till söndag kl. 24. Jag har en semesterdag idag och det känns skönt att få vara helt ensam hemma med pysslandet. Tyvärr så verkar det som om jag kommer att bli liggandes i sängen snart. Senaste halvtimmen har jag haft synrubbningar och det brukar vara första kännetecknet på migrän. Jag har tagit min medicin nu så vi får väl se hur illa det blir den här gången.

Igår kväll fick jag svar från Skaparlusten om mitt återsända paket och jag blev så glad för de lovade att skicka paketet till mig en gång till! Jag vill därför skicka ett stort tack till Ilona!


Här är ett beställningskort som jag har gjort! Pappret är handgjort och köpt hos Ljunggrens i Gamla stan, Alfabet är mademoiselle från QK och även blommor och blad kommer därifrån.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0