Fler Halloween-kort

Helgen har varit lugn, men korten har blivit både spökiga och läskiga. Det börjar närma sig både Halloween och fars dag; vilket märks på kortbeställningarna. Jag har gjort två beställningskort för födelsedagsbarn också, och de visar jag senare när jag har fått ok från beställaren.

Varning för hunden tycker jag är en sådan underbar text till den här söta lilla vovven. Kortet är gjort i varma höstiga färger. Det mönstrade pappret är från KI memories.






Det andra kortet är ett spökigt kort i svartvitt. Spöket har jag hittat på MSOC och målat med akrylfärg. Det mönstrade pappret är från DCWV, Happy Halloween är en stämpel som jag inte vet tillverkaren av, men den är embossad och målad med svart akvarell och kanterna har jag chalkad med svart.










Kommentarer
Postat av: Carina W Moa&Max+Trollet Tuva

Hej!

Jättefina Hallowenkort du gjort.Spöket superläckert och den skrämmande lilla hunden jättesöt.Fint upplagt.

Bravo!

2008-09-10 @ 21:19:44
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com
Postat av: nancy

Härliga kort,tack för att du påminnde mig att börja göra farsdagkort lika bra att gör de i tid.Halloween har jag inte missat, jag gillar faktiskt att "fira" halloween man får ha mysiga fester i höst rusket.

Ha en bra dag

2008-09-11 @ 01:43:09
URL: http://pinknanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0