Färgutmaning!

Veckoutmaningen från Svenskscrapbooking.se bestod den här veckan i att skapa med vinrött, grannysmithgrönt och apelsinorange. Färgerna var perfekt för ett kort till en "Pippi Långstumps-tjej". Det äpplegröna finns i både det blommönstrade pappret och det randiga. Det vinröda finns i det randiga och i texten, det oranga finns i den prickiga blomman från Doodlebug, den glittriga knappen i mitten och det randiga i det mönstade pappret. För att liva upp kortet har jag använt stora och medelstora blingstenar i färgen Bubblegum från Doodlebug.


Kommentarer
Postat av: Carina W

Nu är vi båda med i samma utmaning.Det blir inte lätt med hård konkurens.

Lycka till kortet är jättesnyggt!

2008-09-18 @ 21:56:56
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Hanna

Tack för rösten! Det verkar inte som att det är fler som röstar, men jag är väldigt glad för din röst! Blev nöjd med LO:n själv och det är ju det viktigaste. Jag har inte vågat mig på färgutmaningen ännu, men du har gjort det bra!

2008-09-18 @ 23:02:05
URL: http://pannkakstarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0