Bra och dåligt den här veckan

Jag har haft en bra arbetsvecka; vi har haft avdelningskonferens på Söderköpings brunn, och både konferensstället och alla beslut vi fattade har varit utmärkta. Söderköpings brunn kan jag verkligen rekommendera. Lokalerna är enastående vackra och samtidgt moderna och funktionella. Maten var helt fantatstisk jag har ätit mycket god fisk och fräscha tillbehör. Nu till det som är dåligt; Jag skulle hämta ut mitt paket från Skaparlusten idag, för att ha en riktig pysselhelg nu när Bjarne är i Söderhamn hela helgen.  Men tjejen i kassan berättade att de hade låtit Posten skickat tillbaka det! Jag blev helt chockad, jag fick paketavin i mitten av förförra vecka och jag var helt säker på att alla paket låg kvar en månad. Ledsen och besviken fick jag gå hem tomhänt, och måste maila till Skaparlusten och fråga om det kan skicka det en gång till! Nu när jag har läst igenom avin så står det faktiskt att det ska hämtas senast den 9/9 så jag har mig själv att skylla. Håll tummarna för att företaget går med på att skicka paket igen, för även om det kostar mig hundra kronor extra så vill jag så gärna ha det som jag har beställt! I helgen så får jag nöja mig med mina gamla saker och hoppas att jag får ihop lite av det som jag har hemma.

Här är några bilder från Söderköpings Brunn!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0