Kortmakardagen!

Igår så var det världskortmakardagen, och Skapa Hobby ordnade en tävling med en underbar skiss. Som tur var (för mig) så var det lotten som avgjorde och jag hade turen att bli dragen! Det finns massor fina bidrag och skissen är väl värd att skriva ut och spara för framtiden! Alla bidragen finner ni här!

Mitt bidrag är ett Halloween-kort. Det mönstrade pappret är från Crate Papers serie Carnival collection och heter Candy Apple. Jag har använt cookie cutter-hjärtan, gångjärn och spindelnät från QK. Knappbradsen är från Making memories och silvertråden köpte jag hos Skapa hobby till julkorten förra året. Texten är handskriven.


Kommentarer
Postat av: Z

Grattis Fia!



Kram

Z

2008-10-05 @ 12:29:49
Postat av: Laila

Grattis till dig! :-)

Har du varit inne och hämtat "godiset" som väntar på dig?

2008-10-10 @ 08:18:20
URL: http://tillklippt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0