Kom i form med Skapa Hobby

Imorgon ska jag gå upp till Skapa Hobby på lunchen och när jag satt och planerade veckans jobb och morgondagen så fick jag en briljant idé. Jag behöver ju klämma in lite motion varje dag, samtidigt så är det så att när jag kommer hem från jobbet på kvällen så lockar scrapbookandet allt för mycket och det är sällan jag kommer ut på någon promenad på vardagarna. MEN, jag kan ju ge mig själv en liten morot och kombinera nytta med nöje, min plan är som följer; Tre gånger i veckan så ska jag på lunchen ta en promenad till Skapa Hobby och jag får handla för 20-30 kronor varje gång, om jag lyckats komma iväg den tredje gången samma vecka så får jag handla en valfri stämpel! Det gynnar de underbara tjejerna på Skapa, min hälsa och jag kommer alltid att ha de där nödvändiga sakerna hemma som ofta tar slut; typ cardstock, brads i säsongsfärg eller limpennor.

Planen är att börja i morgon och det är ju vecka 42 då, det innebär att jag har tio veckors motion framför mig. Det är ca 2 km från jobbet till Skapa och varje vecka går jag då 1,2 mil och på tio veckor blir det 12 mil! Oh! Jag måste nog köpa skönare skor som jag kan ha på lunchen och inte trippa runt i högklackat!

Kom i form med Skapa Hobby helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Hoppetossa

Stämpelbodens DT var här å spanade!

Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...

http://stampelbodens.blogg.se/

Kram Mariante





2008-10-17 @ 14:14:55
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0