Fler bidrag till Inkywings crop

Det här första bidraget skulle göras med:
1: Chalkat kanter (alla behövs inte - men det skall synas tydligt att du gjort det någonstans!)
2: Rivit kanter ( alla behövs inte - men det skall synas tydligt att du gjort det någon stans!)
3: Stämplat eget bakgrundspapper. (mönsterpapper är tillåtet men skall inte vara i fokus)
4: Stämplat på någon eller några av dina dekorationer
5: Satt fast något med häftklamrar (häftapparat - valfri sort)

Jag har fått med chalkade och rivna kanter, och mitt bakgrundspapper är vitt mulberrypapper som jag har stämplat röda swirls på, och på det röda hjärtat stämplade jag en liten grön swirl. På tagen har jag stämplat och embossat med glitter det står "Merriest christmas to YOU! på den men det blänker på bilden och syns lite dåligt. Bandet är fastsatt med häftklammer. De prickiga bakgrundspapprena kommer från Doodlebug. Motiv från Penny Black.





Mitt nästa bidrag är en lift som skulle göras på en av Chruss kort. Titta gärna in i hennes blogg, där finns massor att inspireras av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0