Det är mycket nu.....

Även Svenskscrapbooking har CC den här helgen med massor av roliga utmaningar. Det ordnar även ett bingospel, vilket är jätteroligt, men istället för att skapa så sitter jag och kollar bingotråden hela tiden.... *smile*.  Jag ska göra färdigt de utmaningar som jag började på på Inkywings innan jag går över till den andra cropen, och här är mitt andra bidrag: ett kort till fars dag. Det gröna mönstade pappret är baksidan till det randiga blå/gröna och kommer från Daisy Buckets serie All Wound Up och heter " Jacob's cords". På kortet har jag även använt swirls från QK, blombrads från Making memories i serien Wc Brite. Sidenbandet tillhör en serie som jag har fått av min syster Lotta och så har jag satt dit lite grön Stickles också. Alfabetet är QK rockstar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0