Scrapperiets CC 15-16 nov.



Tyvärr så satte migrän återigen stopp för ett roligt tillfälle och det blev ingen Syfestival för mig. Det känns så himla tråkigt att ha missat detta tillfälle för det är sällan det är en mässa så nära mig. Samtidigt så oroas jag av mina allt mer täta migränanfall. Det här var det åttonde anfallet inom loppet av två månader och så ofta har jag inte haft migrän sedan jag gick på gymnasiet. Som tur är ska jag till Danderyds sjukhus på tisdag  och göra en total genomgång med datortomografi, hjärt- och lungtester. Undersökningarna är en del av min efterbehandling efter cancern, men min läkare är helt fantastisk och från den dagen jag blev sjuk för fyra år sedan så har jag alltid känt mig som en prioriterad patient så förhoppningsvis kan jag få svar på mina frågor även denna gång.

Det finns någonting trevligt att se fram emot nästa helg också, då är det cybercrop på Scrapperiet; ScrapperiMani. Mer information finns här!

Kommentarer
Postat av: Morfen

Fy vad jobbigt men vad SKÖNT att du får en ordentlig genomgång och får diskutera detta. Kanske är det en kombination av hormoner i kroppen också som ställer till det med migränen? Kramis!

2008-11-09 @ 14:11:32
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nej, vad tråkigt att missat mässan för en dum migrän:( Hoppas verkligen din undersökning i veckan går bra, vad gott att höra att du har en bra läkare. Han/hon kommer säkert klura ut varför migränen kommer så ofta. Skickar styrkekramar i massor:)

2008-11-09 @ 16:12:05
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0