Postitva besked

I onsdags eftermiddag efter många timmars vånda så ringde äntligen min läkare, med positiva besked! Det finns inga tecken på spridning av cancern. För att helt vara på den säkra sidan så blir jag tyvärr tvungen att göra koloskopi. Det är en undersökning som inte är så trevlig, men då kan de ta bort polyper som kan orsaka nya tumörer så det är väl bara att vara glad och tacksam.

Jag vill skicka kramar till Scrapparlotta, Morfen och Carina. Ni anar inte hur mycket era omtänksamma ord betyder för mig. 

I helgen så ska vi fortsätta packa och städa inför flytten. Nu är det bara två veckor kvar och det börjar kännas riktigt spännande. Vi får väl se hur mycket jag hinner skapa, pysselbordet blir i alla fall det sista som jag packar ned.


Kommentarer
Postat av: Morfen

Hurra vad härligt!! Även om "resan" inte är riktigt över än så var det ett härligt besked. Stor kram till dig, kämpa på och lycka till med flytten! Du köpte väl lite scrapgodis på vägen hem? ;)

2008-11-21 @ 08:17:54
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Laila

Tänkte på dig massor när jag såg inlägget!

Så skönt att höra att allt går åt rätt håll! ♥

2008-11-21 @ 13:03:51
URL: http://tillklippt.blogspot.com/
Postat av: Carina W

Hej,igen!

Vet i mitt inre och hoppas på en snar bättring.

Visste i mitt hjärta att det skulle vara positivt.

Så fortsätt sköta om dig och må så gott du kan!



Vänligen och många kramar

från Carina!

2008-11-21 @ 22:21:53
Postat av: Lotta

Men så gott att få såna besked.....även om det återstår endel. Men jag är riktigt glad för din skull och jag hoppas verkligen att fortsättningen blir lika bra. Tänker massor på dig:)



Dock har jag missat att ni ska flytta (jag har ju ganska nyss hittat dig och din fina blogg). Vart ska ni flytta?? Det är jobbigt att flytta, men ändå kul och spännande med något nytt.



Ha en underbar lördagskväll!!

Kram

2008-11-22 @ 12:02:25
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0