CC och Bjarne hos Skapa hobby

Det är ju cybercrop i helgen hos Scrapperiet och jag hoppas att ni inte har missat det. Jag har idag gjort två kortutmaningar. Den första var en skissutmaning från Lina och jag älskar hennes skisser så kortet gick väldigt fort att göra. Tyvärr så har jag ingen scanner hemma så jag får vänta tills solen har gått upp igen innan jag kan visa mina två grattiskort som jag har gjort.

Igår så var Bjarne på Rival och hade något möte med MTG, och innan han åkte dit så nämnde jag att Skapa Hobby ligger precis runt hörnet. Jag berättade också att jag hade sett jättefina stämplar där som jag inte riktigt kände att jag hade råd att unna mig i onsdags. När jag kom hem från jobbet igår så låg stämplarna på köksbordet tillsammans med ett jätteblock med julpapper. Jag kan nog inte med ord beskriva hur glad jag blev!








Idag så får Bjarne sjunde graden i frimurarorden och uppklädd och fin åkte han till stamhuset på Blasieholmen för ett par timmar sedan. Bjarne är ju aldrig stilla och jag försökte fotografera honom i farten innan han sprang iväg.  Jag hoppas att allt har gått bra för Bjarne för jag sitter fullt upptagen och lycklig här hemma med mina nya stämplar.




Kommentarer
Postat av: Lotta

Men GUD vilken gullig karl du har.....så snällt av honom att köpa detta till dig. Herre Gud, men sambo skulle ALDRIG ens tänka tanken:( Och inte för att jag fattade vad har har fått, men jag hoppas åxå att det gick jättebra för honom, så snäll som han är. Var rädd om den du....hehe...

2008-11-15 @ 23:17:57
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0