Städdag och stort behov av bättre förvaring

Just nu håller jag på att städa pysselbordet och redan när jag börjar så inser jag att jag har väldigt många saker, men inte så bra förvaring. Mina tre cookie cutter alfabet förvarar jag i CD-böcker, visserligen i bokstavsordning, men de är krångliga att ta ut och överblicken är inte den bästa. Jag skulle behöva tre stycken Magnetic Storage Book hittade dem i en svensk butik också. De får bli investeringar till hösten.  Dessutom måste jag satsa på en förvaring för alla mina EZ-monterade stämplar. Just nu ligger de i en stor kartong, och det är antagligen inte så bra för stämplarna och framförallt gör det svårt att hitta den man ska ha. Hos Poppes stämplar hittade jag denna förvaring. Verkar ju jättesmart och åker också upp på önskelistan.  Tabbed Lightweight Stamp Storage Panels.


image213

Kommentarer
Postat av: Ulltussen

Du kan laminera vanliga papper och sedan använda på samma sätt som dessa. Funkar bra säger många!

2008-06-26 @ 10:19:07
URL: http://ulltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0