Nyrenoverad!


Efter en del fadäser så är nu bloggen nyrenoverad.  Jag har försökt göra den lättläst genom att använda arial i löptexten, men jag kunde inte låta bli att göra menyn lite "sirlig". Jag har begränsat antalet inlägg på startsidan för att det inte ska ta så lång tid att ladda upp bloggen, och för att begränsa uppladdningstiden ytterligare så kommer jag ibland att använda mig av miniatyrbilder, men de är klickbara så den som vill se "hela bilden" behöver bara klicka på den.

Det kan ju mycket väl tänka sig att det har smugit sig in ett och ett annat fel i bloggen som man upptäcker först när man surfar runt (jag är en amatör på html-koder) hör gärna av er om ni ser någonting konstigt eller om ni har förslag på ytterligare förbättringar.

Jag tänker försöka utöka mitt länk-galleri till andra bloggar så om du skriver en kommentar i den här artikeln så lägger jag till din blogg (om du inte uttryckligen inte vill det).

Kram Fia

Kommentarer
Postat av: Carina W Moa&Max+Trollet Tuva

Hej!

Vad trevligt du fått i din nya blogg.Dina kort är så fina och Layouten ursnygg.



Ha,det gott!

2008-07-22 @ 10:26:12
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Hanna

Fin blogg!

2008-07-22 @ 20:32:34
URL: http://pannkakstarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0