Shopping hos Skapa hobby

I fredags så bestämde jag mig för att göra ett litet besök hos Skapa hobby och kolla om det fanns något bra "jogging-motiv" för ett beställningskort som jag ska göra. Jag fick fantasktisk hjälp inne i butiken och även om vi inte hittade något direkt joggingmotiv så köpte jag en stämpel av Penny-black med en sportig tjej. Jag har länge tittat på de här stämplarna och tycker de är snygga och med all sannolikhet så blir det fler. Jag passade på och köpa en liten dopstämpel också eftersom Kingas dotter Livia ska döpas i augusti. Lite annat smått och gott hittade jag också såsom ett verktyg från Basic Grey för rub-ons, jag har redan hunnit testa det och kan verkligen rekommendera den stadiga rub-on-pinne.

Besöket på Skapa hobby gjorde också att jag hamnade mitt uppe i all uppmärksamhet kring Sverigepremiären av  Mama Mia. Rival ligger nämligen på tvärgatan till Hornsgatan där Skapa hobby ligger. Runt hela området var det kravallstaket, tält med utomhusserveringar och en stor ståläktare precis utanför ingången. Det fanns också en hel del sändningsbussar och fotografer i området. Om jag bara hade haft kameran med mig.........

Här är i alla fall resultatet av min fredagsshopping:


Kommentarer
Postat av: Laila

gapskratt

Det där inköpet känner jag igen! :-) Jag är jätte glad att du är nöjd, trots att det inte vart nått "riktigt" joggingmotiv

Lovar du att visa resultatet sen?

2008-07-07 @ 10:08:32
URL: http://tillklippt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0