Mer inspiration

Så här under sommartiden så är det inte så många tävlingar och utmaningar igång, och för mig som ibland behöver en morot för att vara effektiv och producerande så avtar farten. Skissinspiration fungerar bra för mig och sedan tidigare så använder jag gärna kortskissen.se och nu har jag hittat ytterligare en svensk skissblogg: Scrapinspiration heter den och det finns massor av underbara skisser. Jag tänkte börja med den som ligger ute just nu och som ska vara inskickad senast den 7 augusti. Tjejerna bakom Scrapinspiration är Morfen, sanna liljan och ÅsaF klicka på respektive namn för att se deras bloggar och få ytterligare inspiration!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0