Jag har blivit utmanad!

Reglerna består av att först beskriva reglerna och sedan svara på alla frågor. Därefter välja ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din samt att låta personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
1. Fira vår treåriga förlovningsdag
2. Besöka Skapa Hobby
3. Bädda rent i gästrummet till våra gäster som kommer i morgon
4. Göra ett kort till en arbetskamrat som fyller år på måndag
5. Ringa mamma, mormor och min syster Lotta


Vad gjorde du för 10 år sedan?
För tio år sedan skrev jag min C-uppsats om den svenska flygmarknadens avreglering. Jag arbetade extra på Åhléns parfymavdelning och satt i kommunens miljö- och byggnämnd. 1998 var det valår så jag kampanjade en hel del.


Ställen du bott på?
Jag är född i Västervik och där bodde jag fram till jag började på högskolan i Örebro. Under studietiden och ett par år därefter så bodde jag i Eskilstuna och sedan flyttade jag till Stockholm och Kungsholmen. Sedan 2003 bor jag på Lidingö.


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Lösa ut vårt hus och renovera vardagsrummet.

2. Ge en rejäl slant till alla i familjen och till några vänner.

3. Be min arbetsgivare att få jobba deltid istället för heltid.

4. Åka iväg på alla scrap-mässor som hålls i Sverige

5. Bygga ett växthus på tomten

Personer du vill veta mer om?

Morfen
Tipsy Tessie
Karin Klottrar
Ida bloggar
Zanya
Lillakatts kreativa blogg


Kommentarer
Postat av: Morfen

Utmaningen är antagen! :D

2008-07-05 @ 09:33:52
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Morfen

Uppdrag utfört! ;)

Kram,

Anna

2008-07-06 @ 14:49:05
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0