Missa inte....

Linas kortskisser
 där finns det så oerhört många fina skisser. Jag "upptäckte" Lina genom de skissutmaningar som hon gjorde på Scrappiz. Min absoluta favorit är nr 8 som jag har använt till massor av kort bland annat nedanstående.


image140


Vi får se om jag hänger med, men min målsättning är att försöka hinna med så många som möjligt av skisserna under 2008. Nr 1 har jag gjort flera gånger men har fortfarande inte blivit riktigt nöjd med någon av dem. Ni kan ju försöka hitta dem i min blogg. Så fort jag har gjort ett kort av skiss nr 1 som jag är nöjd med så ska jag fortsätta till skiss nummer två, som ser ut så här:

image141

Kommentarer
Postat av: Agneta

Gillar dina glitterprickar på bokstäverna, det kommer jag stjäla med mig härifrån. Fina kort du gör!

2008-01-22 @ 19:13:52
URL: http://agge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0