Ytterligare alla hjärtans dag-kort Magnolia

Nu har jag verkligen kommit igång och hittat inspiration till mina alla hjärtans dag-kort. Mycket av mina idéer får jag av min älskade sambo Bjarne som tycker om enkla och stilrena kort, men jag har också en nyförälskad arbetskamrat, Yvonne, som fyller hela kontoret med kärlek. Ett kort i svart-vita färger med röda detaljer. Stämpeln är från Magnolia, papper från Bazzill och Ki Memories, brads från Inkido och eyelets från Making memories.

image148

Stämpelmotivet är sotat med chalks, hjärtat är målat med cosmic shimmer och brads från Inkido.

image149

Kommentarer
Postat av: Rimna

Tack för din fina kommentar på min blogg! Så fina allahjärtans dag kort du gjort! Gillar det enkla och stilrena!!

Trevlig helg!!

2008-02-01 @ 22:53:43
URL: http://www.rimna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0