Pysselhelg - med inspirationstips

Nu har jag avverkat min första arbetsvecka, och har en hel helg att ägna mig åt mitt pysslande. Bjarne åker iväg till Uppsala om en stund och jag ska bara träna lite balansboll innan jag sätter mig ner och påbörjar alla de projekt som jag har sparat under veckan. Jag har hittat några skisser som jag tänkte tolka:

Den första är från kortskissen och ser ut så här:


skiss2_kortskissen.jpg


Den andra är från Svenskscrapbooking och den ska även innehålla filt, brads och stickles.




Jag ska försöka mig på att göra en Lo också efter den här skissen ifrån Scrapperiet:





Kommentarer
Postat av: Laila

Heja!

Ska bli spännande att se vad du hittar på

2008-08-16 @ 14:07:19
URL: http://tillklippt.blogspot.com
Postat av: Gissell

Hej!

Måste få tag på dig!!!

Hittade dig på Tradera. Du försökte sälja boken "Kvinnor som älskar för mycket".

Jag MÅSTE ha den!!

Snälla hör av dig.

Mvh Gissell

2008-08-29 @ 14:00:08
Postat av: Fia skapar

Boken är såld på Tradera, så jag har den inte längre. Mvh Fia

2008-08-29 @ 15:12:08
URL: http://fiaskapar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0