Min syster Lotta ska gifta sig

Lotta har friat till sin Morgan och nästa år ska de gifta sig. Hon blir först ut av oss syskon att gifta sig; det ska bli både spännande och roligt! Skissen kommer från Scrapperiets bloggtävling.

Jag har använt spillpapper i rosa och grönt och fäst dem med eyelets från Making memories. Grönt band från Fancy pants, hjärta och alfabet (Eliza) från QK. Titeln blev lite blek så jag har markerat kanterna i mörkgrått. Blommorna är från Prima med knapp från Doodlebug. Rosa filtblommor och lite Stickles här och var (blev lite inspirerad av Rimna som hade Stickles på en knapp).     
  




Jag använde ganska många eyelets på den här lo:n och förutom att Bjarne blängde när hammaren gick för fullt så tog mina rosa eyelets från Making memories slut, och jag fick använda några andra som jag hade på lager. Jag vet inte riktigt vilken tillverkaren är, men upptäckte snart varför jag inte har använt dem på ett tag. De blir helt konstiga och inte alls lika snygga som MM:s.




Jag tog en liten närbild på blomman också som är en kombination av Primas "Carribean Collections" och de spetsliknande söta blommorna "Chatres Lace Pink".


Kommentarer
Postat av: lotta

Gud vad gullig du är =)



Verkligen jättefint!!!

2008-08-17 @ 20:57:13
Postat av: Pyttisens mamma

Vilken härlig färgkombination och snygg LO!

(hälsat på från FL...)

2008-08-17 @ 21:07:19
URL: http://rasmusnoel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0