Hur söt får man vara?

Förra veckan så gjorde jag en Lo om Arvid och använde då två pappper som jag har haft legandes väldigt länge utan att hitta något bra projekt att använda dem till. Det rutiga är från A2Z och heter Delightful och det andra är från Scenic Route Paper Co. och heter North shore cross step. Men så hittade jag ett foto på Arvid som min syster Lotta har skickat och det passade perfekt!



Fast, när jag hade laddat upp den och tittat på den så kändes det som om den inte var riktigt färdig. Så igår var det bara att ta fram problemlösarna; brads, eyelets och Primablommor.




Primablommor med perfect pearls, "gold pearl"




Och så här blev resultatet; och jag känner mig aningen mer nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0