Cosmic shimmer

Jag älskar mina cosmic shimmer-burkar och målar ofta med dem, men jag har varit lite dålig på att använda "dusch-flaskan" som medföljer. Men sent i går kväll innan jag skulle gå och lägga mig fick jag för mig att testa. Jag tog ett kryddmått med färg och tre matskedar med vatten och hällde i flaskan. Om man vill fylla hela flaskan så finns det pilar på flaskan som visar hur mycket färg respektive vatten man ska ha i, men eftersom jag var lite osäker på om jag skulle gilla metoden så tog jag bara lite. Jag sprayade ett vitt papper med ett embossat motiv i grönt och ååå så läckert det blev. Av någon fysisk anledning som jag ej känner till så fastnade det mest färg inom det stämplade området och blomman blev färglagd automatiskt!  Så innan jag går och lägger mig ikväll ska jag duscha några fler motiv (så hinner de torka till i morgon).

Tyvärr så är bilden lite dålig eftersom belysningen inte var den bästa och shimmer inte lämpar sig för fotografering med blixt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0