Grattis Gunnel!

Idag har vår arbetskamrat Gunnel fyllt år och vi har skramlat till ett par foppatofflor till henne, inte för att hon tycker om dem, utan snarare tvärtom. Under våra konferensdagar i Göteborg hade jag och Yvonne på oss våra, och Gunnel mådde nästan illa av dem. Man behöver skobyte när man jobbar på Gothia-mässan, alla som har varit där vet att avstånden är ofantliga. Eftersom jag arbetade i informationsdisken så kunde jag ha mina där bakom (ingen ser ju vad man har på fötterna). En akut utryckning med en wellpappsrulle gjorde dock att både jag och Gunnel sprang genom hela mässhallen och alla seminarierum och det var först när jag kom tillbaka som jag insåg att jag visat mig i mina mindre söta tofflor för ca 2000 människor........ Gunnel har nu ett par egna och när vi är i göteborg nästa gång har hon lovat att ha dem, i ett mörkt rum, sent någon kväll!

Grattis Gunnel!

image180

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0