Shopping hos Skapa hobby!

Jag har börjat gå ut och gå på lunchen igen. Det är så underbart skönt att komma ut en stund och hitta ny energi, även om jag missar en del av våra mysiga stunder runt lunchbordet på jobbet. Min bästa promenad är från Gamla stan där jag jobbar och till Söder där Skapa Hobby ligger. I går var jag och köpte en ny cutting-mat till min revolution. Det var minst sagt dags....... Min gamla är så sliten och den har till och med spruckit i kanterna. Jag köpte två Bazzill-papper också för tio kronor och ett nytt skärblad till min skärmaskin. Det är inte ofta man klarar sig så billigt undan hos Skapa, det fanns massor som lockade...........

Ny, och gammal cuttingmat! Min gamla har jag haft sedan januari.
Hur länge håller de för er?
image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0