Pappersbiten; pennor från Sakura

I går fick jag min beställning från Pappersbiten.se  Jag vill verkligen rekommendera butiken, numer så köper jag all min cardstock härifrån. De har fantastisk service, och massor av spännande produkter. Hos pappersbiten så hittade jag pennorna jag länge letat efter; Sakura Soufflé och glaze. De är helt underbara; tusen tack Sanna. Dessutom köpte jag en sax; Honey Bee. Jag hade ingen aning om att det ens fanns så bra saxar. Jag måste säga att jag är i det närmast förälskad (även om jag kanske inte tycker om färgerna på den).

Det är framförallt till mina Penny-Black-kossor som jag har nytta av Sakura-pennorna och eftersom detta är mina favoritstämplar så kommer jag få mycket nytta av pennorna. Detta kort är dock gjort utan Sakura-pennorna och nästa gång ska jag visa hur det blev med!

image67
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0