Månadspaket från Pappersbiten

Nu har jag äntligen börjat komma igång med mitt scrappande och för mig är det ren terapiverksamhet. Sedan två veckor är jag sjukskriven för utmattningsdepression och klippa och klistra är allt jag orkar med just nu. Jag älskar papper i olika former och strukturer och jag har precis beställt månadspaket från Pappersbiten. Det första, som är från november innehåller; mönstrat papper från Urban Lily och Cherry Arte och matchande cardstock från Bazzill. Dekorationerna består av minibrads i silver och guld från Making Memories och pappersblommor från Prima. Papperspaket november

Det andra paketet är från december och innehåller; mönstrat papper från KI-memories och Center City. Dekorationerna är alfabetstickers från KI-memories och Sprinkles från Queen&co. Cardstocken är blandade strukturer från Bazzill.
Månadspaket december

Vi får se vad jag kan skapa för spännande kort av alla dessa papper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0